6 Mart 2013 Çarşamba

Şişli Sosyete Pazarı ve Sapphire İstanbul

 Toraman Turizimin günübirlik gezilerinden birine katıldık annem ve ciciannemle :) Martılarla beraber İstanbul'un yolunu tuttuk. 
 Ne zamandır da gitmek istediğim iki yere de gittik.İlk istikamet Erkan Petekkaya'nın açmış olduğu 5 katlı Şişli Sosyete Pazarıydı. Büyük umutlarla gittiğim bu yerden hüsranla döndüm ne yazıkki. Bu kadar reklamı yapıldığından sanırım çok şey bekliyordum ama olmadı 5 katı yarım saat içinde gezdik ve hiç bir şey bulamadık. Bizim Yalova Sosyete Pazarın da inanın daha güzel şeyler var.





 Daha iki saatimiz vardı oradan ayrılmak için bizde hemen çok yakınında olan Cevahir Alışveriş Merkezine gittik. İş te bu dedim alışveriş...Çok güzel şeyler bulduk özellikle beyler için..

 İncinin vitrinine bayıldım rengarenk ayakkabılarla doluydu.
Ortaköyde kumpir ve waffel molası ikiside süperdi. 
 Ve Sappıre deyiz. Biletlerimiz aldık. Yukarı çıkmak ve similasyon Helikopterle İstanbul turunun fiyatı 23 tl. Fakat bu ay balık burçlarına indirimleri varmış. Bendenizde bir balık olarak 19 tl ye bilet aldım.  Bu arada similasyon harika gittiğinizde mutlaka girmelisiniz. Güzel süprizler sizi karşılayacak.Yerebatan sarnıcındaki balıkların  ayaklarınızı  gıdıklaması bunlardan sadece bir tanesi :)))
 Ve zirvedeyiz


 Manzara muhteşem 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder