15 Kasım 2012 Perşembe

Anneler ve Kızları Günü

Bu gün aslında annemlerin günüydü eski arkadaşlarıyla görüşmek için yapıyorlardı. Ama biz kızlarda katılmak istedik ve günü akşama çevirdik çok da süper oldu. Herkes birbirinin gençliğini, düğününü, hamileliğini biliyor. Çok eğlenceli 3 kuşak bir aradayız anneler kızları ve torunları hatta bazen 4 kuşak bir arada bile oluyoruz. Ananelerle babaannelerde  katılıyor. Bu yüzden günün ismini Anneler Ve Kızları Günü koydum. Çok da bereketli bir gün ilk sene burcuyla ben hamileydik, Biz doğum yaptık Duygu hamile kaldı, Duygu doğum yaptı şimdide Sinem hamile. Bu sene yeni evli olan Melisa aramıza katıldı onunda istatistiklere göre yıl ortasında hamile kalması bekleniyor bakalımm görücez sizide haberdar edicem tabiki. Eğer çocuk sahibi olmak isteyen varsa bizim günümüze katısın hehe:)))
Bu güzel sofra cicianneme ait o gün aynı zamanda doğum günüydü bende ufak bir pasta yaptım götürdüm :)  




Menü de olanlar:
1- Mercimekli Köfte
2- Urfa Usulu Biber Dolması
3- Kereviz Salatası
4- Cevizli Lokum
5- El Açması Kıymalı Börek
6- Zeytinyağlı Yaprak Sarma
7- Ispanaklı Börek
8- Patlıcan Salatası
9- Tahinli Kurabiye
10- Sofrada gözükmeyen elmalı çikolata soslu toplar
11- Şeker Hamurundan Vişneli Çikolatalı pasta (Ben yaptım :)
Anneler ve Kızları ve Bebişleri

1 yorum: