5 Kasım 2012 Pazartesi

Sevdiklerime Dair


Blog dünyasına hamile kalmamla girdim. Oğlumun tüm anılarını daha sonra unutmamak için http://ayaztoraman.blogspot.com/ a hem yazıyordum  hem de  resimliyorum. Büyüdükçede diş buğdayı, doğum günü gibi seromoniler başladı. Bunlara zaten meraklıydım internetten araştırdım kendim yapabilirmiyim acaba dedim ve  ilk oğlumun Diş Buğdayı Partisinde yaptım herkes çok beğendi  kardeşimin eşi Özlemi de bu işe dahil ederek Yalova'da bir ilk yaptıklarımızı http://hayalsizdengerisibizden.blogspot.com/ da sergilemeye başladık sonra telefonlar siparişler gelmeye başlayınca doğru yoldayız dedim kendi kendime.  Sonrasında bunlarda yetmemeye başladı Ayaz ın Blogunda onunla ilgili şeyler, hayalsizdengerisibizden de  yaptıklarımız  bana ve benim sevdiğim beğendiğim şeylere dair  hiçbirşey yok. Bu düşünceylede bu blog doğdu.  Burada benim sevdiğim, beğendiğim yemek, film, moda, hobi gibi herşey ama herşey olacak.Umarım başarılı ve hayırlı olur inşallah...

2 yorum: