21 Ocak 2013 Pazartesi

Bebeklere Fısıldayan Kadın Tracy Hogg

Aslında sorunlu bir çocuğum var asla diyemem. Gayet uyumlu her şeyi anlayan fakat işine gelmediğinde yapmayan 16 aylık bir oğlum var.  Sadece uyku problemimiz var kendi kendine uykuya dalmayı bilmiyor ya ayakta sallıyoruz yada salıncağında. Annem derdi büyüdükçe dertleriniz de büyüyor diye. Çok da doğru söylemiş. Daha iyi anlamaya başladım zaman geçtikçe sadece altını değiştirip yedirip uyuttuğum bir bebeğim vardı şimdiyse bana laf yetiştirmeye çalışan küçük bir adam var karşımda. Çalıştığım için ihtiyaçlarını karşılayamıyorum tabii. Ben işteyken annem bakıyor Ayaz'a. Kendi evinde bakıyordu sabahları biz götürüp getiriyorduk. Anneannemi kaybettikten sonra annem artık bizde bakmaya başladı. İnşallah daha iyi olacak. Çocuklara anneanne, babaanne yada bakıcı hiç fark etmez 2. 3. şahıslar bakmaya başladımı işler biraz daha zorlaşıyor. Senin ısrarla hayır dediğin bir şeyi eve geldiğinde yaparken bulabilyorsun. Tabii senin bütün çabaların sonuçsuz kalıyor.Bunların üstesinden gelebilmek için bir sürüde kitaplar okudum okumayada çalışıyorum. İnşallah başarıcaz.
Kitap okumayı çok severim ama Ayaz doğduğundan beri okuduğum kitaplar hep çocuk ve bebek bakımıyla ilgili oldu. İşte okuduklarım




ve mucizelerine inandığım kitap yeni okumaya başladım henüz uygulamaya geçmedim. Geçtikçe sonuçları sizinle paylaşıcam. Önerilerinizi de ayrıca bekliyorum 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder