4 Ocak 2013 Cuma

Hoşgeldin 2013

Acısıyla tatlısıyla bir yılı daha geride bıraktık. Klasik bir giriş oldu ama doğrusu bu tatlısı ; çok keyifli, Allah' a şükürler olsun olsun sağlıklı mutlu bir yıl geçirdik ailecek derken 8 Aralıkda annemi kaybettik. yılın acısıda bu oldu sanırım. Hem acı kayıp hemde  küçük çocuğun olunca birde üstüne  yaramaz diyorlar (gerçi ben hareketli diyorum ama) olunca hiç bir yere gitmeyelim  ana evinde yeni yılı karşılayalım dedik ailecek. Çok da güzel oldu. Gerçi ben yemek haricinde hiç bir şeyde bulunamadım ne yazııki miniğim 1 gün öncesinde 2 tane azı dişini patlattı ve inanılmaz huysuzdu haklı olarak. Bu sebeple bütün geceyi arka odada Ayazı sallaıyarak geçirdim diyebilirim :) 
 İşte yılbaşı soframız
Menümüz: 
1- Barbunya
2- Kabaklı havuç salatası
3- Kırmızı biberli közlenmiş patlıcan salatası
4- Karışık yoğurtlu kızartma
5- Zeytinyağlı Enginar
6- Ceviz Salatası
7- Fırında tavuk ve patates Kızartması
8- Kestaneli iç Pilav ( Resmini çekmemişim )
9-Kabak Tatlısı 
10- Havuç ve turp Salatası
11- Tavuk suyuna düğün çorbası
Tarifleri de çok yakında ekliycem :)

 
Bunlarda yılbaşı soframızı neşelendirmek için yaptığım süslemeler  Diğer parti süslemeleri için hayal sizden gerisi  bizden bloğuma bakabilirsiniz. tık tık
Hiç kimsenin haberi yoktu Noel Babadan. Kardeşimin oğluna Nedretefe'ye kostüm aldım tabi ki hediyeleri de noel baba hediyesi olumu hiç  . Yemek bitiminde yavaşça hoh hoh ho diye girdi içeri hediye çuvalıyla. Herkes çok şaşırdı güzel bir süpriz oldu 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder